Integration af ERP og e-handel: hvorfor og hvordan?

vvs ir el.parduotuves integracija

Den integrerede ERP-og e-handelsløsning fordobler fordelene for virksomheden: mindre manuelt arbejde for bogholdere og øget effektivitet i kundeservicen. Integrationen sikrer en gnidningsløs og automatisk synkronisering af hele varelisten, lige fra den første ordre i e-shoppen til den endelige faktura, og garanterer den korteste leveringstid.

Du behøver ikke at duplikere data i hvert system, når e-handelsplatformen og ERP er integreret. Desuden giver en sådan løsning også mulighed for let at spore kundeproduktet og hvilken ordre det ankommer med fra leverandøren. Dette minimerer samtidig muligheden for at handle med varer, som ikke er bestilt hos denne eller ikke er modtaget på lageret, da du kontrollerer salgs- og købsdokumenter, og du kan derfor straks konstatere forsinkelser i ordrerne.

Det vigtige at forstå her er, at datasynkroniseringen muliggør generering af flere dokumenter med brug af færre medarbejdere. En medarbejder kan i gennemsnit behandle 20 dokumenter om dagen. Med et standardprodukt til systemintegration kan du generere 4 gange så mange dokumenter, med mindre manuelt arbejde, og samtidig undgå menneskelige fejl.

Connect-produktet fokuserer på din virksomheds effektivitet, konsistens og skalerbarhed.

Kontakt os og start din virksomheds digitalisering i dag! [email protected]

Invertus digitale handelsløsninger og-tjenester