PrestaShop support & vedligeholdelse

Invertus er Danmarks eneste og Skandinaviens første PrestaShop Premium partner

Det betyder at vores firmas udviklere, undervisere og supportere er uddannede og certificerede direkte af PrestaShop.  Derfor er vores kunder garanteret den højeste og bedste service når de handler hos Invertus.
Vi sørger for at alle vores nye medarbejdere uddannes og certificeres af PrestaShop indenfor de første 6 måneder af deres ansættelse
Invertus hold af medarbejdere hjælper dig med alle former for supportering og vedligeholdelse af din PrestaShop.  Det sikrer at din PrestaShop yder sit bedste hele tiden og at den konverterer bedre.
Du kan bruge dine support og vedligeholdelse – “tickets” – når du kontakter Invertus.
Vi kan tilbyde:
  • Opgraderinger
  • Vedligeholde og opgradringer af funktioner
  • Modul udvikling
  • Hastighedstest
  • Design hjælp
  • Grafik design
  • PrestaShop hosting
  • Teknisk support til din PrestaShop
  • Bug udbedring
  • m.m.
PrestaShop vedligeholdelse og support afregnes pr. påbegyndt time.
Du kan selv bestemme og du vil købe timer eller du vil købe et månedligt abonnement.
Der er ingen binding på abonnementerne.  Timerne skal bruges indenfor en periode af 12 måneder fra købsdatoen.
Køb Prestashop support
1 – Alle support anmodninger sker ved at sende en e-mail til vores support-system på support@invertus.dk.
På den måde sikrer vi os korrekte kontaktoplysninger samt alle relevante oplysninger, så vi kan tilbyde bedst tænkelig support.
2 – Din anmodning om support bør indeholde klare oplysninger om det pågældende problem, samt andre oplysninger, som kan bidrage til at afklare eller løse problemet.
3 – Ved nyt behov for support, bedes en ny anmodning om support indsendes.
4 – Support anmodninger vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Tiden afhænger af arbejdsbyrden i supportafdelingen. Din anmodning vil blive behandlet inden for 2 arbejdsdage.
5 – Som udgangspunkt ydes der support indenfor normal kontortid fra 8.00 til 17.00 mandag til fredag. Ønsker kunden support udenfor normal åbningstid vil denne support blive opkrævet med  2 x den normale sats
6 – Alle support anmodninger er super vigtige for os og vi vil gøre vores yderste for at hjælpe dig så godt og så hurtigt vi kan.  Vi kan dog ikke forpligte os til at opfylde alle anmodninger omgående.
Kontakt os